søndag 1. mars 2009

Flybillett trøbbel og småstress

Da har det seg slik at jeg skal til Sør Afrika i Påsken.
Her burde det stå en god del om hvor sykt mye jeg gleder meg, men sorry, det går ikke.
Saken er det at vi sliter så heftig med flybillettene.
De stiger i pris hver eneste dag og kan variere med over 2 tusen kroner på kun EN dag!
Det sier vell seg selv at det er kjipt å vente med å bestille da?

Så idag tok jeg og en til ansvar, slik at vi kunne få bestillt biletter til 6000kr! Vanlige biletter ligger nå på 15 tusen, så det hadde hvert litt av et kjøp. Men slik blir det da ikke, siden en god del av jentenes foreldre ikke er sikre på om de vil la jentene sine dra hele veien til Sør Afrika.
Synd i seg selv, for det er ikke lenge til påske.

Jeg krysser fingrene for at bilettene blir bestillt etter foreldremøtet imorgen!

Ellers har jeg en god del lekser å få gjort.
De skulle egentlig blitt gjort igår, men så av en merkelig grunn fikk vi strømbrudd i hele huset sammen med 2 hus til.

Ble ganske koselig med stearinlys da, men jobbing ble det ikke så mye av.
Får få fart på sakene og få gjort litt tenker jeg.

Jeg er en person som trenger kontroll, og vite at alt er i orden. Dermed kan man jo tenke seg at jeg er ganske rastløs nå.

Ellers har jeg utrolig lyst til å lage videoblogg eller noe slikt, men jeg har bare mobilen å filme med, og der ser ikke akkurat bra ut.
Så den gang da.

God Søndag

Sara

3 kommentarer:

  1. haha, selvfølgelig svarte jeg! Et spørsmål er et spørsmål :) Og jaa, du må videoblogge! Takk for at du syns jeg er flink ;-* og JA, jeg må filme med kamera elns. cammen er helt fucked'up ! Også må du ha god tur til langt vekk i stan! haha : p

    SvarSlett
  2. sv: godt å høre, jeg tror ikke det heller. Og hvorfor skulle jeg ha baksnakket deg? åh, blir så irritert på dem som gjør det her. Du kan nok tenke deg selv hvem som gjør det :p

    SvarSlett
  3. sv: Jaa! Det der har du helt rett i. Har egentlig ikke tenkt over det, men der sa du noe! savner deg btw <3 Så igjennom alle bildene av oss fra i sommer og tenkte på hvor utrolig kjeipt det var at du ikke kunne komme i ferien ; (

    SvarSlett