torsdag 19. mars 2009

Tegne tegne

Nå sluttet jeg på skolen for litt over ti min siden. Men jeg må sitte her til halv 5 og gjøre lekser fordi jeg skal på jobb 5.
De søte små barna skal få trene litt!

Gleder meg, men akkurat nå er det belysningsplan på skjemaet, og etterpå blir det photoshoping til logo oppgave. Kan jeg bare få si at jeg ikke liker logoen min at all? Er bare misfornøyd med hele saken. Logoen skal i tilegg gå på et brevar, en konvolutt, visittkort og en plakat. Jeg har nok noen veldig arbeidsomme timer forran meg.

Samtidig surrer det gode tanker i hodet mitt. Det er kun 18 dager til jeg skal til sør afrika! Hærlig! Besteveninnen min er utrolig søt, og det er en gutt som fortiden får meg til å smile ekstra mye. Jeg har lyst å være litt barnslig søt og skrive navnet hans på hånden i et søtt hjerte, men det får holde med å ha det bildet i hodet. Han er ihvertfall utrolig søt.

I det siste har jeg også fått kontakt med 2 personer jeg ikke har snakket med på et år, og over 3 år, så det er rett og slett utrolig hyggelig!

6 kommentarer:

  1. Vet ikke helt hva jeg skal kommentere! :D
    Men koselig å få kontakt med de to peronene igjen da :) Også når du skal trene de ungene, skal jeg også på trening! :D høh

    Hvem er den søte besteveninna de? ;o

    SvarSlett
  2. Haha, du kan jo bare kommentere det du vil! :D
    Uh, jeg får trening og jobb i samme pakke ;p

    Du så klart! :)

    SvarSlett
  3. sv: jaa, haha! skal se om jeg ikke kanskje kan gjøre det ;p Hvis jeg husker det : p

    SvarSlett
  4. Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via BLOGLOVIN? isåfall lägg till mig och skriv när ni har gjort det så lägger jag till er direkt! :)

    SvarSlett
  5. sv: jaa, det må du! HVIS de kommer : p De spiller i oslo sentrum på en eller annen scene den 17 april ; (

    SvarSlett
  6. Jeg skjønte ikke kommentaren? x)

    SvarSlett